TheFlower

Alla inlägg under januari 2012

Av Frida gustafson - 24 januari 2012 06:56

Förlåt att  jag inte har bloggat på ett tag, men har inte haft tid...


Idag kommer de inte hända så mycket förutom vi har 2 timmars rast idag, hääärligt    


När jag kommer hem blir de ChilliDill   



Helgen var helt fantastisk, saknar er  


bloggar mer n'r jag kommer hem  



   

     

Av Frida gustafson - 19 januari 2012 16:12

Är jätte lycklig nu (aa

Mins ni att jag skrev en gång att jag hatar facebook för jag inte kan kommentera?
men jag kan de nu (aa  


Har precis ätit lite pasta med köttfärssås mummmsss   


Ska städa mitt rum och sen blir de av till herrljunga för att hoppa trampolin HAPPY FACE    

Sen när jag kommer hem får jag duscha och sen får man packa lite för ihelgen blir de av till den bästa bea med härliga folk, lina, ewe, bea och kanske Emma, om hon får, hoppas deee, kommer bli awesome  


Men bloggar senare måste städa rum  

Bjuder på bild






            

Av Frida gustafson - 18 januari 2012 06:27

Detta får också bli ett snabbt inlägg  

Har precis fixat mig, och snart ska man gå ut till bussen.

Ska bli kul att träffa alla igen  

Efter skolan blir det fritidsgården med de härliga folket, massa TRAMS (L)  

Skolan kommer nog gå ganska bra och fort, slutar 13:30 tror jag, om dom inte har ändrat de på schemat.... 


bloggar mer sen, puss på er  


En Bild Jag tog precis jaja bjuder   








 


   

   

Av Frida gustafson - 17 januari 2012 22:14

Detta får bli ett snabbt blogginlägg därför att jag är inne på mobilen :) har varit social med bea och ewe på skype ett tag :) efter de va jag social med lina på facebook :) Hahahahahah jag, bea och ewe har inget liv vi kommenterade 2007 kommentarer på linus fbinlägg bara för han typ inte svara ... Jag fick många varningar på fb så nu kan jag inte kommentera... Fick göra en ny fb hahah inget liv :)) imorgon blir de skolan saknar alla sötnosar <3 <3i helgen blir de nog sleeptime hos bea med härliga folk puss på er <3 kommer bli så fucking awesome älskar er tur att jag har er <3<3 :** men nu ska jag krypa neråt så jag är pigg till skolan för efter den blir det fritidsgården!! Ni är underbara däär :* Bloggar mer imorgon puss alla <3

Av Frida gustafson - 17 januari 2012 16:03

Har precis kollat på a cinderella story 3 och another a cinderella story, och man är as tröööttt  

Älskar dom filmerna  


I   A cinderella story 


Dom slutar så braa ååhhh förälskad !!!  


Kolla på dom filmerna ni kommer bli förälskade !!!    


EN LÅT JAG ÄLSKAR !!  

        


   




   



Av Frida gustafson - 17 januari 2012 09:19

heeej heej alla underbara  


är hemma idag också, men imorgon köör vii  


Men hallå, jag har inte fått sett vårat nya schema, jaja blir väl en överaskning, hörde att våran klass har sovmorgon till kl 12 idag så   

Man får hoppas på det bästa...  


Idag blir det en lugn dag, är fortfarande lite yr, blir väl att vandra från datorn till tven och all skit...

hoppas ni har haft en underbar dag, kan ju gjärna skicka in hur eran dag har varit  


Jag kollade lite på datorn och hittade ett gammalt kort på mig ojoj, typ ifårn 2006 evigheter sen,

bjuder på bilden  


   




 






     

Av Frida gustafson - 16 januari 2012 09:07

Godmorgon alla underbara  

förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men har nämnligen legat hemma i magsjuka och all skit...

uscha blä säger jag bara ....


så nu ligger typ alla i magsjuka här...


Jaja men jag mår ganska bra nu, bara ont i huvudet  


så snart blir de skoollla    


bloggar mer sen!!

bjuder på bilden!!





      

Av Frida gustafson - 13 januari 2012 12:22

I detta inlägget kommer ni få se foton som jag har tagit på olika ställen tex Hemma och i Gran Canria, har även redigigerat lie, hoppas ni kommer gilla dom   



                 





      

Presentation


hej hej, är en tjej på 14 år, älskar verkligen att ta kort, jag ska gå media i borås senare!! förlåtatt de blir så korta inlägg men man vet inte vad man ska skriva!! har ni någon fråga eller något så ställ den!! puss hej !!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MiiniiMoo


Ovido - Quiz & Flashcards