TheFlower

Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

school again !! ♥

Av Frida gustafson - 5 mars 2012 06:15

heej heej 
förlåt att jag inte bloggade igår men jag gjorde annat, HAHAHAHAHA jag och pappa åkte fyrhjuling på isen och man blev lite yr när vi snurrade runt ett par varv!! jätte kul pappa, tack älskar diiig !!

idag är det skola... måndag, seg skoldag !!


efter blir det trampolin med härligt folk !

bjuder på bild

 




puss hej  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida gustafson - 29 mars 2012 06:25


heej hej alla söta !! ♥ idag är de en seeeg daaag, HEMKUNSKAP BLÄÄ !!   efter skolan blir det kanske att vara med den söta eeva i herrljunga :D ♥♥♥    MITT LIV KOMMER ATT VA ETT HELVETE IDAAAG!! fattar inte du att...

Av Frida gustafson - 28 mars 2012 13:43


Min kärlek till dig är odödlig ♥ Jag älskar diig så mycket!! ♥♥ Du är det bästa som har hänt mig, ♥♥♥    Med dina vackra ögonoch din gyllene röst Blir du mitt hjärtas tröst Under mörka tider ska jag älska...

Av Frida gustafson - 28 mars 2012 13:38

heej alla söta ♥♥ har uppdaterat min blogg lite, den va grå-vit  och hade en annan header !! ♥♥ och nu är den svart-vit och en annan bra header!! ;DD ♥♥      puss hej !! ♥♥♥&hear...

Av Frida gustafson - 28 mars 2012 13:05


Heej heej alla söta♥ I detta inlägget skulle jag bara säga grattis till min underbara syster, hon fyller 17 år !! ♥♥♥    du är den bästa syster man kan få! ♥♥  älskar diiiiihh ♥♥♥  ...

Av Frida gustafson - 17 mars 2012 14:20


Lördaag ♥♥   Seeeg daag idaag :/ ♥men ikväll så blir det mys med lena, maritn, martins föräldrar, mamma, pappa och malin ♥♥    just nu skyper jag med sötnosen bella ! !♥♥♥ bjuder på en nyt...

Presentation


hej hej, är en tjej på 14 år, älskar verkligen att ta kort, jag ska gå media i borås senare!! förlåtatt de blir så korta inlägg men man vet inte vad man ska skriva!! har ni någon fråga eller något så ställ den!! puss hej !!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MiiniiMoo


Ovido - Quiz & Flashcards