TheFlower

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Frida gustafson - 8 mars 2012 19:52

Imorgon är det fredag!! ♥ 
efter en chill dag i skolan så blir det hem till lena och passa mina älsklingar!! ♥ älskar er !! ni betyder extremt mycket!! ♥ 

sen på lördag blir de Alingsås, mys med mamma, lena, martin, cassandra, cornelia, malin och pappa :D




Idaaag så fyller farmor 85 :DD

Grattis :DD älskar dig farmor :D♥ 

Kom precis hem ifrån henne, åt lite tårta MYYS !!


bjuder på en biild :) ♥ 




Nu blir det Skilda världar !! ♥ 

see you later alligator (YY) ♥ 

bye bye ♥ puss    

Av Frida gustafson - 8 mars 2012 06:31

Idag har vi prov på matten % och bråk.. de jag är sämst på, men får la hoppas på det bästa :) 


SNÖÖ?? 


blir ingen trampolin idag för är förkyld !! :/ 

imorgon efter skolan så ska jag åka till stället som knappt finns på kartan, typ 4 km rakt in i en skog, ska till lena med familj och vara barnvakt åt mina sötnosar, cornelia och cassandra :D

MYYYSSS !!

bjuder på bild ;DD




puss hej !! :D   

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej hej, är en tjej på 14 år, älskar verkligen att ta kort, jag ska gå media i borås senare!! förlåtatt de blir så korta inlägg men man vet inte vad man ska skriva!! har ni någon fråga eller något så ställ den!! puss hej !!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MiiniiMoo


Ovido - Quiz & Flashcards