TheFlower

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Frida gustafson - 15 februari 2012 20:55

God kväll alla underbara, jag har inte bloggat på länge för att, jag har knappt varit hemma och då, i söndags så var ja på kalas hos min kusin och hans tjej, i måndags så var jag på borås hela dagen och sen va jag hos min syster och sen i tisdags så var jag på boda borg hela dagen  


Kalaset va kul mycket trevligt, jätte mysigt var det, taack alla   


Måndagen i borås va sådär först lasarettet i borås med mitt öra, fick sticka hål i min trumhinna, skakade och grät som in i bomben...

men kvällen hos marie va trevligt   


påtisdagen i boda borg OJOJOJ va kul de va, Jag, bea, ewe, lukas och malin vi är bääst på detta asså, lite tjafs och sånt jaja men vi hade kul  

men på bussen  fick jag ont i mitt öra!!!

och idag har jag bara chillat  



Hittade lite bilder som lukas har tatt!! jätte fina !! älskar dom     tack lukas !! 

här kommer delite bilder !!

     


men de finns många mer bilder!!!


men hinner inte mer nu ska kolla film puss hej <3 <3 <3    


Presentation


hej hej, är en tjej på 14 år, älskar verkligen att ta kort, jag ska gå media i borås senare!! förlåtatt de blir så korta inlägg men man vet inte vad man ska skriva!! har ni någon fråga eller något så ställ den!! puss hej !!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MiiniiMoo


Ovido - Quiz & Flashcards